parapink logo

جدیدترین مطالب سايت

گالری تصاویر تورآموزشی یزد بهمن
تصاویر شاگردان پاراگلایدر دی ماه 93
آموزش پاراگلایدر برای بانوان
تماس با مربیان باشگاه
رزرو زمان پرواز تفریحی
آموزش چتربازی سقوط آزاد
پاراگلایدر چیست؟
آموزش سقوط آزاد و چتر بازی
گالری و مقالات آموزش  Blackhawk
فروش بیسیم پوکسینگ puxing PX-328
گالری تصاویر شاگردان آبان ماه 93
گالری عکس شاگردان شهریور ماه 93
آموزش سقوط آزاد و چتر بازی تفریحی
گالری تصاویر جلسات مرداد ماه 1393
گالری تصاویر شاگردان مهر ماه 93
فلوچارت دوره ی مقدماتی تا مربیگری
برگزاری دوره ی مربیگری سقوط آزاد
اتمام مسابقات هدف زنی و سه نفر اول
نتیجه ی روز اول و دوم مسابقات هدف زنی
تصاویر پاراگلایدر سایت شهران,آموزش ریورز

پرواز تفریحی پاراگلایدر

پرواز تفريحي دونفره با پاراگلايدر

زمان برگزاری پروازهای تفریحی : همه روزه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر پروازهای تفریحی دونفره با پاراگلایدر
زيباترين خاطره ي زندگيتان را برايتان رقم خواهيم زد
بدون نياز به آموزش و کمتر از 2 دقيقه آماده ي پرواز خواهيد شد
هزینه ی پروازتفریحی :
1.500.000ریال
هزینه ی فیلمبرداری:
200.000ریال
هزینه ی رزرو :
400.000ریال
رزرو 48 ساعت قبل انجام شود
آقای امیر حسینی
شماره کارت های واریزی
6037-6915-1692-9783 صادرات
6037-6915-1692-2242 صادرات

سقوط آزاد

آموزش سقوط آزاد با چتر

دوره ي آموزشي سقوط آزاد و چتر بازي
هزينه ي آموزش : 45.000.000 ريال
هزينه چتربازي تفريحي :6.000.000 ريال
هزينه ي رزرو زمان سقوط :1.000.000 ريال
سقوط از ارتفاع 3000 تا 3500 متر انجام خواهد شد
محل برگزاری سقوط آزاد تفریحی :
مردآباد کرج و یا زیبا کنار در شمال کشور می باشد

تلفن ثبت نام :
09122061238
09022061238

زمان برگزاري سقوط آزاد با چتر
از دو هفته تا یک ماه پس از واریز
محل سقوط در شمال کشور و تهران
پس از واریز هزینه رزرو بلیط به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پاراگلایدر تهران

آموزش پاراگلايدر دوره ي مقدماتي

15 جلسه ی 2 ساعته
شامل : آشنایی با چتر و بال کشی - پرواز کوتاه - پرواز های دونفره با مربیان - و پرواز تک نفره ی کارآموز بیمه مسئولیت و تربیت بدنی
صدور گواهینامه و مجوز پرواز از فدراسیون ورزشهای هوایی
کادر آموزشی متشکل از با سابقه ترین های این ورزش و جزو انجمن ورزشهای هوایی به همراه 4 کمک مربی همزمان در جلسات آموزشی تعرفه های آموزشی :
تعرفه ی شماره 1:
هزینه ی آموزش 17.000.000 ریال
15 جلسه - تعداد روزهای آموزشی کارآموز یک روز و دو روز در هفته - پنجشنبه ها و جمعه ها
ثبت نام اینترنتی با هماهنگی
هزینه ی آموزش 19.000.000 ریال
15 جلسه - تعداد روزهای آموزشی کارآموز سه روز و چهار روز در هفته - اختیاری

FESTIVAL OLUDENIZ 2014

گالري تصاوير پرواز پاراگلايدر

09122061238 - 09022061238
هزينه ي رزرو سقوط آزاد
1.000.000 ريال
هزينه ي رزرو پرواز تفريحي
400.000 ريال
پس از پرداخت هزینه ی رزرو بلیط به ایمیل شما ارسال خواهد شد
09122061238
09022061238
09101830502
09101830501
02633355517
زمان ثبت نام کلاسهاي آموزشي پاراگلايدر
روزهای فرد از صبح 8 تا 6 بعد از ظهر
مدارک جهت ثبت نام :
3 قطعه عکس + 3 فتوکپی شناسنامه + 3 فتوکپی کارت ملی + پیش پرداخت 700 هزارتومان

اسلایدر


تجربه اولين فرود اضطراری


P5DESIGN|amir hosseini 0912-206-1238


به نام خدا

سلام

خوبید؟
والا اوایل امسال بود با مربیمون رفتیم سایت امامزاده هاشم سلام الله علیه برای پرواز.این سایت با ارتفاع تقریبی ۴۵۰ متر یکی از بهترین سایت های نزدیک تهران هست.هم آب و هواش خوبه هم سایتش.رفتیم و یه بار پریدیم هوا خیلی عالی بود و کلی چسبید.گفتیم یه باتر دیگه هم بریم بپریم.توی سایت بالم رو پهن کردم و چک کردم که مشکلی نداشته باشه.بعد مشغول پوشیدن هارنس (صندلی) بودم که یه لحظه یه باد تقریبا تند اومد و بالم دوبار غلط خورد.منم دوباره درستش کردم اما دوباره چک نکردم که ببینم مشکل پیدا کرده یانه.حالا نگو توی این غلط خوردن بند برک (فرمان) راستم چند بار دور بقیه رایزر ها پیچ خورده بود.


Image

 خلاصه ما بال رو بلند کردیم و تیک آف کردیم.به محض اینکه از زمین جدا شدم تا اومدم فشار زیر بال رو بگیرم دیدم که برک راست اصلا تکون نمی خوره.نگاه کردم دیدم واویلا چه خبره!بند برک چند بار دور بقیه رایزر ها پیچ خورده بود.

Image

 قيافه رو داشته باشيد! Very Happy
استرس زیادی بهم وارد شد.سریع با همون دست راستم مشغول باز کردنم برک شدم و با دست چپم فشار زیر بالب چپ رو داشتم و چون فشار زیر بال راست رو از دست داده بودم خود به خود به سمت چپ داشتم منحرف می شدم.یعنی داشتم به سمت کوه برمی گشتم که با دادهای مربی و دوستم آقا محمد (عکاس گروه) متوجه شدم و خودم رو با سی جی (متمایل کردن بدن به سمت ها که بعدا توضیح می دم) به راست برگشتم.خیلی لحظات سختی بود.از طرفی باید حواسم به سمت حرکتم بود از یه طرف باید زودترگره ها رو باز می کردم.دیگه به جایی رسیده بودم که باز کردن گره ها امکان پذیر نبود و باید فرود میومدم و رایزرها رو از کارابین (گیره رایزر) جدا می کردم که مطمئنا توی اون ارتفاع امکان پذیر نبود!
خلاصه تقریبا فرمان راستم رو از دست داده بودم.گفتم خدایا چیکار کنم چیکار نکنم که به ذهنم رسید برک راستم رو از بالا بگیرم.دستمو دراز کردم و از یه متر بالاتر برک راست رو گرفتم. یعنی در اصل یک متر از فرمان راستم رو از دست داده بودم.

Image

 خلاصه توی اون لحظات تنها دغدغم این بودکه فرود بیام.اما هوا برای پرواز بسیار مناسب بود و همش افزایش ارتفاع داشتم.آقا مگه پایین میومد.هی بالا می رفت rolling on the floor .خلاصه منم اینقدر چرخیدم تا ارتفاع لازم رو برای لندینگ پیدا کردم و رفتم برای فرود.چون موقع فرود باید هر دو برک رو تا آخر بکشیم من حواسم نبود که الان برک راستم از چپ کوتاهتره و باید برک چپم رو هم برای فرود از بالا بگیرم و موقع فرود وقتی هر دو برک رو با هم کشیدم چون برک چپ کوتاه تر شده بود بیشتر کشیده شد و یکدفعه به سمت راست کشیده شدم و درست کنار دیوار یک باغ فرود اومدم و بالم افتاد توی باغ.یعنی خودم اینور دیوار بودم بالم اونور دیوار.بعد سریع پریدم توی باغ و بالم رو بیرون آوردم.

Image

 خدا خیلی رحم کرد.جاتون خالی rolling on the floor
یا علی


_________________
شادي ارواح طيبه شهدا بياييم مرد باشيم!

نظرات ()





فروش بال پاراگلايدر فروش بال پاراگلايدر فروش بال پاراگلايدر فروش بال پاراگلايدر فروش بال پاراگلايدر فروش بال پاراگلايدر فروش بال پاراگلايدر فروش بال پاراگلايدر فروش بال پاراگلايدر فروش بال پاراگلايدر فروش بال پاراگلايدر

ALL PARAPINK WEBSITES

COMPANY SALE PARAGLIDING

SOFTWARE P5COMPANY

ALL TRAINING WEBSITES PARAGLIDING

WEB DESIGN P5

TELL NUMBERS

P5design & PARAPINK5 Sales, I.R.I., Inc. All information applies to I.R. vehicles only